lunes, 19 de marzo de 2018

L'Hivern

AUCA DE LA NEU    Arenys de Lledó


Quan el cel es posa blanc
la neu pot arribar.

Quan neve
tot està més alegre.

La neu pot arribar
i tots a casa a calentar.
Laure

Quan la neu vol arribar
nosaltres anem a jugar.

A l’hivern la neu
cau del cel.

Quan hi ha molta neu
jo faig ninots de neu.
Anna

Aquí hi ha molta neu
i ell la veu!

És blanca i suau
i no de color blau.

Si molta ne vols atrapar
un cabàs n has d’agafar.
Maria

Quan hi ha molta neu
se fan los ninots de neu.

Quan neu hi veus
vas en trineus.

Quan a les carreteres hi ha neu
passe la llevaneus.

Pau




AUCA DE LA NEU    Beseit


Si estic a la neu
me tiro en un trineu.

Quan vaig anar a la neu
me vaig trobar un trineu.

Tenia tot lo peu
congelat de la neu.
Helena


Em fa mal lo peu
de tirar-me a la neu.

Quan són les deu
hi ha moltíssima neu.

Quan aniré a la neu
estrenaré lo nou trineu.

Quan fa fred a la nit
amb moltes mantes aniré al llit.
Denís


Lo meu gos va lladrar
al vore la neu sense parar.

Vam anar a jugar a la neu
i vam tirar boles al peu.

Vaig fer guerra de neu
sense saber a qui li tirava neu.
Adrián


Quan neve m agrade la lluna
perquè és rodona com una pruna.

A la neu vaig jugar a futbol
i no vaig marcar cap gol.

No vam anar a l’escola
i ens vam tirar alguna bola.

Al poli vam fer una guerra
i quasi ens tirem terra.
Raimon


Vaig anar a jugar
i em vaig banyar tot lo peu.

Me tiro en lo meu trineu
i compto fins a deu.

Damunt del gel
es reflexa tot el cel.
Bárbara

No hay comentarios: