viernes, 20 de marzo de 2020

Rodolins de neu 2020

Desde el área de catalán vemos los rodolins de neu que han hecho los niños del CRA.



ARENYS DE LLEDÓ
Lo dilluns nevava
i lo dimarts jugava.

En molta neu i grans botons
conseguim fer molts ninots.  (Laure)
Dilluns per la finestra me vaig assomar
per a veure nevar.

El dimarts a casa ens avorríem
vam sortir al carrer i ens divertíem.  (Irene)
Lo dilluns nevave
i per la tarde jugàvem.

La bola més ràpida
és la que guanyave.  (Anna)

QUERETES
Pel matí nevava
i per la tarde jugava.

Neva, neva, neva
i es fa una bona festa.

Quan cau neu fem un ninot de neu
i ens tirem en un trineu.  (Ángela, Raúl)
La neu, la neu, la neu,
aquella cosa que cau del cel.

Quan neve queda’t a casa
i juga al parxís.  (Dídac, Edgar)
Vaig anar a jugar
i molt rato me vaig quedar.
Ha nevat
i m’haig alegrat.  (Marta, Ivette)
La neu és blanca, 
el marrameu també
correu, correu
que l’hivern ja ve.  (Daniel)
El dilluns quan nevava
jo per la finestra mirava.  (Martina)

LLEDÓ

La neu va caure bé
i la rateta buscave lo formatget.  (Ian, Rosalma)


Va nevar i
mos vam posar a cantar.

De nevar va parar
i mos vam posar a parlar.  (Lluna, Leire)
A les muntanyes va nevar
i no se’n va anar.  (Iker, Kamal)El dijous feia molt fred
i el divendres ja es va calentar l’ambient.


A les cases va nevar
i a les muntanyes no es va notar.

Ara ja estem calentets
però fa tres dies ui, quin fred!  (Mikel, Julia)

BESEIT

En trineu ens tirem
i sencers ens congelem.    
                            (Izarbe, Ainhoa  Falgás)
Quan me fico les botes
tots s’enamoren.

De neu neueta
en quede molt poqueta.  (Sara, Helena)
A l’hivern fa fred
i cau molta neu.

Me desperto i ho veig
tot blanc  i cau neu.
                 (Aitana, Claudia)
Aquest any vam agafar neu
i la vam ficar al trineu.

A l’hivern quan fa fred
em fico el barret.  (Aleix, Denis)

No hay comentarios: